Retouren

Mag ik mijn artikelen retouren?

Je kunt rustig over je aankoop nadenken. Als je niet volledig tevreden bent met je bestelling mag je deze binnen 30 dagen naar ons terugsturen, mits je het product natuurlijk niet hebt gebruikt.

Zorg er bij retouren voor dat het artikel in de originele verpakking zit met de labels e nog raan bevestigd.

Als we jouw artikel retour hebben ontvangen storten wij het volledige orderbedrag van dat artikel terug op jouw rekening. De retourkosten betaal je echter wel zelf dus deze zullen wij inhouden.

Als de totale waarde van jouw bestelling na het retouren van artikelen onder de drempel van ‘gratis verzending’ terecht komt zullen wij ook de oorspronkelijke verzendkosten inhouden.

Zwaardere producten zoals muurbeugels, muursteunen en aquabags kunnen alleen in de winkel geretourneerd worden. Sommige producten zijn uitgesloten van retouren. Deze producten zijn op hun productpagina gemarkeerd met het volgende icoontje:

Mag ik mijn artikelen ruilen?

Ruilen van artikelen doen wij niet, maar je kunt natuurlijk wel jouw bestelling retouren. Je kunt dat direct het nieuwe product bestellen. Deze heb je dan ook nog sneller in huis.

Hoe kan ik mijn artikelen retouren?

We krijgen natuurlijk vooraf graag even een seintje zodat we voor een snelle afhandeling en terugbetaling kunnen zorgen. Daarom start elke retourzending via ons retourportaal.

Het retourportaal wijst zich eigenlijk vanzelf en vraagt je om je postcode en je track-en-trace nummer (welke je eerder van ons hebt ontvangen) in te voeren.

Tips voor verzending

  • Bewaar je verzendbewijs. Daarmee kunnen we je verzending traceren mocht er iets mis zijn gegaan.
  • Zorg dat het product nog volledig ongebruikt is. Gebruikte producten nemen we niet retour.
  • Zorg dat alle producten netjes in de originele verpakkingen zitten met de kaartjes er nog aan.
  • Meerdere artikelen retouren? Alles kan gewoon in dezelfde doos.

Je kunt natuurlijk ook gewoon even je bestelling komen afgeven in onze winkel.

Moet ik betalen bij retouren?

Als we jouw artikel retour hebben ontvangen storten wij het volledige orderbedrag van dat artikel terug op jouw rekening. De retourkosten betaal je echter wel zelf dus deze zullen wij inhouden.

Als de totale waarde van jouw bestelling na het retouren van artikelen onder de drempel van ‘gratis verzending’ terecht komt zullen wij ook de oorspronkelijke verzendkosten inhouden.

Kan ik mijn retour laten ophalen?

Nee. Op dit moment bieden wij een dergelijke service niet aan.

Wat is jullie retouradres?

Je kunt de retourzending adresseren aan:

Muaythai.nl
Fascinatio Boulevard 1164
2909 VA Capelle aan den IJssel

Kan ik mijn retourmelding nog annuleren?

Zeker. Je kan en mag je natuurlijk altijd bedenken. Je hoeft in dat geval niets te doen (behalve dan je bestelling betalen mocht je dat nog niet hebben gedaan).

Hoe weet ik of jullie mijn retourzending ontvangen hebben?

Zodra we jouw retour hebben ontvangen zullen wij deze beoordelen en vervolgens verwerken. Daarna zullen wij het aankoopbedrag van het door jou geretourneerde artikel op je rekening terugstorten. Mocht je binnen 10 dagen nog steeds geen geld op je rekening hebben staan? Geef ons dan even een belletje: 010 - 226 38 68.

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

Zodra je retourzending verwerkt is (meestal binnen 7 werkdagen) wordt ook direct je geld teruggestort. In de meeste gevallen staat het dan binnen 2 dagen weer op je rekening.